dilek190 öncelikle kendini suçlama ben hiç sigara içmeyen birisiyim başkasının yanımda içmesine bile izin vermem çok rahatsız olurum ama bu hamilelik sürecinde benim bile canım istiyor , yaşadığımız stres kaygı sebebiyle bunlar normal ama önünü almak lazım bebeklerimize yazık değil mi kendi nefisimiz için , eşime dedim hatta doğurduktan sonra 1 tane içeyim canım çekti dedim çocuk sütten ayrılınca iç sadece 1 tane diyor 🤭