2 yıldır çocuk düşüncesi içerisindeyiz bilenler vardır pes peşe 2 düşüğüm oldu en sonunda doktorum tedaviye başlayalım dedi ama baya yıprandık bu yüzden biraz erteledik 8 ay gibi bı süredir korunmasız ilişki yaşıyoruz pcos var üstelik adetim çok düzensiz en son 4 ay önce oldum düşünün yani 4 aydır çocuk fikrini saldım açıkçası test bile yapmadım olursa olur deyip geçtim ama son günlerde göğüs hassasiyeti yaşıyorm sadece sağ göğüste solda yok denecek kadar az bide ergenlikte çıkmayan sivilceler çıktı 1 haftada yuzumde birde traktöre binmiştim ağır kaldirirsn belim ağrır ya o şekilde ağrım olmuştu cevremde bikac kişi de sen hamilesin demi bence öyle deyince benim acabalar yine başladı bunlar belirti olabilir mi sizce ?