Arkadaşlar 3 yaşında oğlum var. Ağır bir ishal istifrağ geçirdi tabi tam geçmişde değil henüz ama biraz azalmış önceki günlere nazaren ama iştahı aşırı azalmış gün boyu 5, 6 kaşık yemek anca yiyebiliyor fazla zorladığı dada uediğinden fazlasını kusuyor. Ne yapmam gerekiyor acaba? İştahına bir çözümünün varmı?