Ben limonla ovalıyordum elimi ama tamamen acısı geçmiyor biraz hafifletiyor sadece doğradığım da resmen elimden ateş fışkırıyordu suya tuttuktan sonra daha çok yanıyordu tek çaresi yanık kremi varsa sür o yarım saat içinde geçiriyor limon da biraz hafifletiyor ama kesin çözüm olmuyor