cylnboran04 bilmiyorum ilk gebeliğinizmi değilmi ama asıl annelik doğumdan sonra başlıyor. Hastalığı, atakları, sendromları vs. Bu döneminizde şükredeceksiniz😞 benim bide 3 yaşında oğlum var hasta olmuş onun derdi kendi derdimi bana unutturuyor karnımdayken daha kolaydı😑