Melisssa3 korkma canım benimde 5+4 de kanamam oldu biraz peçeteye biraz çamaşırıma biraz da koydğum pede bulaşmıştı geve acile gittim ama bi şey yapmadılar mecbur ertesi sabahı bekledim o gece de bana çok zordu ama ağrım yoktu ikinci gebeliğim ama ilkinde bi sıkıntı yaşamadığım için beni korkuttu doktor düşük riski dedi görecek günü varsa yaşar yoksa bi şey yapamayız dedi progestan iğne ge fitil verdi 10 gün sonra kontrole gittim daha iyiydi kalp atışını duyduk içerde kanama alanı görmüyorum dedi kanamam da o gece kesildi zaten bi de haftasına kahve geldi iki üç kere sonra gelmedi şimdi o kontrolden 10 gün geçti Bida gelmedi 20 iğnenin son ikisi kaldı fitile devam ediyorum ama iyiyiz şükür 8+2 oldu bugün kanamalar ağrısızsa sıkıntılı olmuyor anladığım kadarıyla doktora bilgi vermişsin gerisi Allah’a kalmış