NEHIR15555 Kızlarrrr bu gidecek mii benim hiç tüylerim yoktu lazere de giderdim çok çok az çıkardı 8 haftalığım şu an çıkmayan yerlerden çıktı çabucakta uzanıyor ya bu doğurdukdan sonra gidecek miii???
anneolmakneguzel_ NEHIR15555 sakın almayın, jilet agda hic bsy yapmayın yoksa gitmez. Dogumdan sonra dokuluyor. Şuan göbegim tuylerle dolu. İlkindede ellemedim hepsi döküldü. İkincedede yine tuylendim hic ellemiyorum😂
Srukiye NEHIR15555 sanki ilk haftalarda daha hızlı uyuyor gibi ama sonra normale dönüyor. Kullandığımız takvilerle ilgili olabilir belki
mavi123_ ayseozbek ilk erkekti bunuda 19. Haftadayız daha bilmiyoruz. Valla bu sefer ilk gebelipimle tamamen farklı bir gebelik geçiriyorum bende cinsiyet farklılığına yoruyorum ama bakalım hayırlısı
ayseozbek mavi123_ benim de 18 haftakik bizde henüz bilmiyoruz. Kızımda göbeğim tüylenmemjsti ama bunda acayip bir şey oldu gobdhim