Çok normalmiş ben koşarak doktora gittim de 😂 vücut artık hormonlara alışıyor daha rahat bir döneme hazırla kendini dedi. Kanama lekelenme olmadıkça gelip durma ekstradan dedi 😂 2-3 gün sonra tekrar geliyor, 2-3 gün sonra yine gidiyor belirtiler şu an 13+3