Ben ilk doğumumda kullanmadım. Sezeryan oldum ve oğlum 2 yaşında 2 senede karnım inmedi kilo veremedim sadece 5 kg verdim doğumdan sonra. 15 kg fazlam varken Şuan bidaha ikinciye hamileyim ve bunda kesinlikle kullanıcam toparlanmaya karnın inmesine çok yardımcı oluyormuş