Zeyzey01 benimde bugün 10 gün oldu kızımı kaybedeli 😢 34+2 de kalbi durdu sebepsiz yere,ben normal yapamayacağım için sezaryen oldum. Herşeyi hazırdı herşey çok güzel gidiyordu haftasıyla uyumluydu sebep bilinmiyor,sizin belli mi sebebi. Başınız sağolsun