Esila06 valla canım ben 0 3 ay çok az aldım çabuk büyüyor dıyolar genelde 3 6, 6 9 ,9 12 aldım ve bır beden büyük aldım çevremde bır beden büyük al dedıler çekme durumu ve bebeklerın hızlı buyumesı sebebiyle mesela 3 6 ayda gıyececıgını 6 9 aldım bır tane hastane çıkışı aldım gerı kalanlar da alt üst takım tulum ve çıtçıtlı şeyler çok kullanışlıymış aldıklarımı hep tulum ve çıtçıtlı sekılde aldım sadece bılac tane kışın gıyecegı alt üst pantolon eşofman üstü gıbı aldım sımdılık bunlar elbettekı eksıkler bıtmez