maco61 1.gün yazan cuma günüydü yani 15 agustos Gün yazan 16 agustos bugünde yapacagım onuda atarım saat 2 gibi yapacağım Dün 16 agustos cumartesi sabah değerlendirdik bugün mü pikmi bu şimdi anlamadım
pcosluannik maco61 yumurtlama dun ilişkiye girdiysen bugün girme gece 12 den sonra tekrar yap siliklesirse iliskiye gir siliklesmezse yarin gir
maco61 Alina1111 şimdi kızım varya birde oğlum olsun isterim Allah var haa olmasada olurda o yüzeen şimdi olsamım değerlendirsem mi? Yarın mı değerlendirsem?
Alina1111 maco61 bence bu gece ve yarın gece değerlendir Bugün pik olduğuna göre 12-24 saat için yumurtlarsın Yani bugün gece yumurtlayabilirsin
maco61 Alina1111 hıı şuan değerlendirmiyim? Yani 2. Kez anne olacagım ama ilk gibi yaa ne stresli😆😆😆 sanki yeni evliyim ilk defa bebek sahibi olacağım
Alina1111 maco61 imkan varsa şu anda değerlendirebilirsin🤣 + yarın sabah Hem sabah spermler daha canlı olurmuş
Alina1111 Ben kız istiyorum yumurtlama gününü değerlendirmedim o yüzden ama belkide hamile kalmadım hiç belirtim yok sanki Benimde kızım var
maco61 Alina1111 ya işte 2. Den başka düşünmüyorum dedim bir kızım bir oğlum olsa sağlıkla tabi. Gönlündeki nasip olsun inşallah sanada🤲 bende belki bu kalmam bilmiyorum yani
maco61 pcosluannik başka ovalasyon testi kalmadk elimde😆 3 adet vardı kalan bu ay olmaz diyip almadım denemek istedim sadece. Dün gece saat 1 de oldu ilişki yani bu gece değil cumadan çıktık cumartesi inin saat 1 de
maco61 pcosluannik uyuya kalırsam🥹 uyanamazsam şimdi yapsak😆 yaa ikinci olacak okursa varya ilk gibi heycan stres hepsi var
Alina1111 maco61 evet hepsi var gün sayıyorum bende çok değişik🤣 görende yıllardır deniyorum sanacak. Spirali çıkartalı daha 1 olmadı tam adetimden önce çıkarttım