ikiprensannesii_ Kizlar 21 haftadayim ama sanki 8aylik hamile oturamiyorum uzanamiyorum oturduğum halde bile karnım kocaman ve nefes almaktan Zorluk çekiyorum sanki karnımı cekiolar çok zorlanıyorum
oglussannesiiii ikiprensannesii_ çok erken olmuş canım karnınız mı büyük daha çocuk göbek deliğinin orda çünkü
QueenBahar_ ikiprensannesii_ aynı bende o şekil hayırlısı ile doğsa diyorum 19 haftalık olacam ama daha var zmani yapacaj bişey yok
UmayAna_ 18 haftaligim resmen karnım 7-8 aylık gibi benimde. Yus yuvarlak ve çıkık. Önce kilo mu aldım bebek mi ayırt edemiyorum ama Sabahta akşamda aynı. Vallahi bilmiyorum neden böyle şimdiden. 30 karda yuruyememekten korkuyorum.
ikiprensannesii_ UmayAna_ bende o haftalarda nasıl olucam diye korkuyorum ikinci gebeliğim ilk gebeliğim çok rahat geçti hamile gibi değildim hatta her hamilelik boledir diye düşünüyordum ama bu gebelik beni erken haftalarda mafetti davul gibiyim
Hashasim2020 Benim de karnım göğüs altından itibaren davul gibi şişiyor daha 17 haftalığım hele gün sonunda aman yarabbim 8 aylık gibi oluyorum
ikiprensannesii_ Hashasim2020 evet aynen öle hatta herkes 5 .ci ayda olduguma bile inanmıyor oturmak ve uzanmak istemiyorum yaa🫠
ikiprensannesii_ oglussannesiiii zaten kiloluydum birden bire karnım çıktı nefes alamıyorum midem karnından daha büyük bel bölümünde sanki etimi cekiolar gibi hiç rahat değilim
oglussannesiiii ikiprensannesii_ bende kilolu hamile kaldım ama yeminle gözüm 20. Haftaları arıyor şuan 32 haftalığım
ikiprensannesii_ deryakrgz bende diyorum nolcak o haftalarda acaba nasıl dayanacam bide sıcaklar varya of of ilk gebeligimde o kadar rahattimki bunuda böle saniyodum
ikiprensannesii_ oglussannesiiii valah hamile kaldigimdan beri salmisim bide böle hep uykulu hep şişkin of of
ikiprensannesii_ QueenBahar_ aynen öle böle geçecek ama bazen heleki yemeklerden sonra o zehirli balık varya sisiyorum sisiyorum hiç bişey yapmak istemiyorum