Kızlar selam 37+4 teyim vajinal varislerimden dolayı planlo sezaryen olucam ama dr 20 agustosta gününü belirleyelim demişti bugün baya yoğun sümüksü akıntı geldi başına gelen var mı hemen hastaneye mi gitmeliyim ilk gebeliğim o yüzden tedirgin oldum.