Yusra12 ya çoook geçmiş olsun, sevindim önemli bir şey olmamasına. Evet maalesef bana da böyle bir şey yaptılar, Fatma hoca yaptı hem de. Kalpte ekojenik odak var perinatolojiye gideceksiniz down sendromu olabilir filan dedi. Ki ben fetal DNA testi de yaptırdığımı söylemiştim. Ağlaya ağlaya bekledim perinatolojide ama ordaki doktor bir anlamı olmadığını söyledi. Erdem hocaya da sorduk o da aynı şekilde fetal dna testimiz olduğu için bir anlamı olmadığını söyledi. Ayrıca Fatma hocanın asistanı da göbeğimin büyüklüğünü zorbaladı. Ben de bir şans daha vericem haftaya Necati hocaya gidicez. Hacettepede tek korkum yalnız sancı çekme durumu, doğumdan sonra eşimin kalamama durumu ve geçen gün doğumhanedeki hemşireler de çok kabaydı, sanki orada doğurursam işler çok ters gidecekmiş gibi hissettim yani. Bilkentin doğum aşaması çok daha çekici geliyor ama bilmiyorum yani özel hastane bile düşünmeye başladım , devlette sürekli bugün kim zorbalayacak diye korka korka gidiyorum, doktor yapmasa asistan, asistan yapmasa hemşire, ebe yapıyor :(