minikkusselim Bazı özel sebeplerden dolayı hastanemi değiştirdim Koşuyolu medipole geçiş yapıyorum 32. haftamdayım orada 2 doktoru çok duydum Dr. Seval Pata mı yoksa Dr. Mine kaymakçı mı siz hangisini önerirsiniz giden var mı hangisinden daha çok memnunsunuz ?
Arobselmar minikkusselim ben mine kaymakçıya bi kere muayeneye gittim çok tatlı bi kadın, Seval pata daha normal doğum yanlısı diye duymuştum normal düşünüyorsanız ona gidin bence. Yine bi arkadaşım onda doğum yaptı çok memnun kaldı. Fiyat öğrendiniz mi doğum ve muayeneler için?