Patiseverana Kızlar selam ♥️ Zeynep kamil de gebe okuluma giden var mı nasıl iyi mi ben bu hafta başvurmayı düşünüyorum da ✨
Mor-kelebek Patiseverana bende gitmek istiyordm ama bana çok uzak ya acaba faydalı mı ilk kızımda hiç gitmedim gebe okuluna
Patiseverana Bttt ay yok galiba kümse benim de evimin dibi 34 haftalığım iyiyse gitmek istiyorum da ses yok yarın gidip yazılayım bakayım 😃
Patiseverana Mor-kelebek illa ki fayda ediyordur ya güzel bir hastane orası çünkü ama işte ne yapılıyor falan dedim bilen vardır belki ama ses yok 😃
Mor-kelebek Patiseverana bence sana yakınsa git canım benim buraya 1 buçuk saat yol var doğumu orada düşünüyordum ama vazgectim sezeryanda olsa gözüme uzak geldi
Bttt @Patiseverana ebeyle konuştuğumda kesinlikle gel çok faydalı demişti evinede yakınsa mutlaka git
Patiseverana Bttt yakın ya üst sokağım hemen bana da yürüyüş olur en kötü yarın bi gideyim bakayım ilk Zeynep kamil takipliydim ama sonradan özele geçtik kabul ederler inşallah