Kızlar 37. Haftadayım ve Tekirdağ merkezde Star Medica takipliyim. Doğum paketinin 40.000 tl olduğunu söylediler ama bu pakete ne dahil diye sorduğumda kem küm edildi açıkçası. Zaten tüm odalar tek kişilik olmasına rağmen tek kişilik oda, zaten 10 gün normal ücretsiz kontrol süresi olmasına rağmen doğumdan sonra 10 gün içinde ücretsiz kontrol vs dendi. Ne oda süslemesi ne ikram yani ekstra hiçbir şey yok ve bu bana aşırı garip geldi tüm özel hastaneler böyle mi? Tekirdağ’da özel veya devlet tecrübelerinizi anlatır mısınızz 😭