Irem5858 Kızlar ilk öğrendiğimde 2.5 üstüydü yeni 2.7 gibi gebeliğin başında başlandı ilaca hala devam ediyorum son ayım normalmi devam etmrm aşırı yüksekte değildi şiödi aklıma geldi her ay dahiliye endoktin tsh değer baktırıyorum