mom40 hamileyken yaşamadım ama doğumdan sonra oluyor bende mide ağrısı çok çok kötü birşey ya çok geçmiş olsun bence bir acile gidin serum takarlar iyi geliyor. Gaviscon normalde kullanılıyor ama ilk haftalarda kullanılır mı bilmiyorum bende. Doktora sorarsınız acile giderseniz