SsSenosss bende malesef durdum durdum 35. Haftamda hastalandım burun akintisi geniz akintisi halsizlik vs aile hekimi faranjit oldugumu soyledi ertesi gun kendi doktoruma muayenem vardi antibiyotik kullanicaksin dedi kullanmasam olmaz mi simdiye kadar parol bile icmedim dedim enfeksiyon bebege gecer dedi ateslenmiceksin ona dikkat et dedi bebek solunum sıkintisi yasar dogdudugunda dedi ama benim son haftalarim diye boyle antibiyotigi 3 gun kullandım nane limon bal vs bitkisel seylerle halletmeye calisiyorum birde kizlar covid salgini varmis dikkat edin kendinize