Kızlar herkese merhaba Kendi vasıtamla hem sizleri uyarmak hem de hikayemi anlatmak istedim Eğer suyunuzun geldiğinden en ufak şüpheniz varsa beklemeyin mutlaka doktora başvurun Vajinal muayeneden kaçınmayın ben doğumumun başladığını ancak öyle anlayabildim ne yazık ki Cuma günü öğleden sonra biraz yürüyüş sonrası hafiften birşeylerin aktığını hissettim ama normalde de çok ayakta durduğumda vs hormonal akıntı yaşadığım için ona yordum ihtimal vermedim Sonra o gece birkaç saatlik uzanma sonrası tuvalete giderken yine benzer bir his yaşadım Emin olamadım acile başvurdum Burda ebe açıklığıma baktı açılmam yoktu nstde sancım çıkmadı eve gönderildim Doktorumla iletişime geçildi ertesi gün poliklinik için muayeneye çağırdı Cumartesi sabahı 6 buçuk gibi tekrar yataktan kalkarken bu sefer çok daha fazla akıntı oldu oturma pozisyonuna geçmemden itibaren lavaboya gidene kadar aktı Suyumun gelmesini o kadar beklemiyordum ki tuvaletimi tutamadım sandım Doktora geldik muayene sırası geldi Hatta doktorum bu haftalarda böyle akıntılar olabilir falan demişti başta Ultrasonda suyum normaldi hareket edebilecek kadar suyu var dedi yine de vajinal bakalım amnisure testi yapalım dedi Çatala çıkıp muayene ettiği anda direkt lafı dolandırmayacağım suyun sızıyor doğum başlamış dedi Altay bugün doğacak riske atamayız dedi Orda bakmasa asla farketmezdik başladığını Ya suni sancıyla devam edeceğiz ya da sezeryan yapacağız dedi Şok olduk çok erkendi karar veremedik başta Baktılar yine açıklığım yoktu sancım yoktu hiç ağrı hissetmiyordum Riske girmek istemedik direkt sezeryana alın dedim 12 gibi sezeryana alındım sonra da Altay’ım doğdu İyi ki de öyle yapmışız solunum sıkıntısı yaşıyormuş şu an yenidoğan yoğunbakımda birkaç gün tedavi altında kalacakmış Hepinizin dualarını bekliyorum oğlum için İnşallah sağ salim kavuşacağız Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin Aklınızda enfeksiyon tansiyon su sızıntısı en ufak bir soru işareti varsa mutlaka doktora başvurun Sizi yönlendirdikleri şeylere güvenin Hepimiz inşallah sağlıcakla alırız kucaklarımıza yavrularımızı 🙏