Kızlar dün detaliya girdim herşey normal haftasına uyumlu karın çevreside amniyon sıvısı normal sadece bebeğin midesi küçük sıvı yutmamis sanırım şuan dedi üç hafta sonra kontrole çağırdı yani doktora sorunca bana karın çevresi küçük olsaydı yada amniyon sıvısı fazla olsaydı sıkıntı olabilirdi bu sadece kontrol dedi Perinatologa gitmiştim ama içime şüphe girdi yinede başına gelen varmı