AAnnecik 34 haftalık hamileyim. Üçüncü çocuğum ama ilk kez bu kadar zorlanıyorum. Bebeğimin hareketleri canımı acıtıyor göbeğimi taşıyamıyorum. Bu normal mi? Sizde aynı şeyi yaşıyor musunuz?
Deleted33000 AAnnecik bende üçüncü çocuğumu doğurdum 45 günlüğüz hamileyken bende göbeğimi tasiyaniyordum bana çok ağır geliyordu artık sağa sola dönmek bile eziyetti bana özellikle göbek deliğim çok agrirdi doğurdum hala daha ağrıyor yeri
surprizbebekkk AAnnecik benimde son haftalarda çok zor geçiyor ikiz bebek zannediyordu görenler Allah’ım lütfen bu sefer minyatür bir karnım olsun taşımak hareket etmek çok zor oluyor