Yineyeniyeniden 2.gebeliğim daha 28+5iz ama aşırı ağırlaştım, çok zorlanıyorum bir an önce zaman geçsin de bebeğimi sağlıkla kucaklayayım diyorum😟 Doktor 38.haftada alalım dedi, daha çookkk uzun zaman varmış gibi geliyorrr🥹 Rabbim hepimize güzel doğumlar nasip etsin 🙏