dlraaclsz devlet hastanesi ilki neyse ikinciyi de öyle kabul ediyor. Yani çok nadir iyi bir doktoruna denk gelirsen sezeryandan sonra vajinal doğum yapar ama genellikle ugrasmazlar sezeryan olursun. Bana doktorum 39uncu haftaya gün verdi. Biz genelde 39+0 da bebekleri alıyoruz dedi. Ben burdaki diğer hamilelerden 37 38 diye duymuştum mesela, bana 39 a kadar bekleriz diyince şaşırdım. O yüzden her hastane ve doktor bir değilmiş onu anladım.