Bernaa37 günaydın evet yapıyorlar eşinizden imza alıyorlar. Kanuni hastanesinde yatıyorum 3 gündür , yatişim yapıldığı zaman sordular sezaryen olacağım için tüpleri bağlatmak istiyormusun 30 yaş üstü bağlıyoruz diye, ben daha karar veremedim o yüzden belli değil