Kızlar bir konuda herkesin fikrini öğrenmek istiyorum doğum anı çok özel olduğu için ve hassasta herkesin çevresi var haliyle hastane ziyaretine gelmek isteyenler oluyor ama görüyoruz duyuyoruz neler neler enfeksiyon için çok risk kabalık, doğumum Ocak ayına kış mevsimine denk geleceği için ben hastane ve bir süre ev içi ziyareti kabul etmeyi düşünmüyorum,kaba bir davranış olur mu?