BDilannn Esmakzdl walla ben hiç boyamadım ne olur ne olmaz diye pek önermıyorlar bence sende boyama 32 haftalgm bu arada
Derya034 Esmakzdl 3 ayından sonra boyata bilirsin organik boyalar var cnm ben hep boyadım haftaya doğumum var bugün yine boyadım
Hnddmr Esmakzdl bende çok direndim açık sarı kullanıyorum çok araştırdım ama olumlu veya olumsuz hiçbir net bilgi yok o yüzden bekliyorum boyatmadım vicdanım izin vermedi
ylnydgd BDilannn ben bugün sordum doktora. 12 yi geçtiğin için bitkisel boya ile boyayabilirsin dedi. Sadece renk değiştirmek içinse bence gerek yok ama benim gibi beyazlar kaynaklıysa yapacak bir şey yok ben de boyayacağım