ay_isigix ben hep erkek hissediyordum. Dr ilk erkek yüksek ihtimal dedi. Ama öyle bir süreç ki ben 13 te öğrendim ama asıl netlik 21. De denildi. 13 ten 21 e netlenmesini bekledim 😄 21 de de ya perinotolog yanlış gördüyse dedim derken 30 larda fln artık kesin erkek olduğuna ikna oldum 😄 cinsiyeti duyduğumda sadece başından beri hissettiğim şekilde çıkması mutlu etti beni . İlk acemiligimi oğlum çeksin kızlar duygusal olarak çok yipranmasin diye mutlu olmuştum 😄