Mrv60 Emel hanım çok iyi bir doktor. Kesinlikle çok detaylı bakıyor. Sizin dediğiniz gibi parmak sayısı falan. Bir de kendini yanında çok rahat hissediyor insan. Gerçekten işinin ehli biri. Ben kendisinden çok memnunun. Muayene ücret 250 ne yazık ki biraz pahalı.