Yigitinannesi Merhaba bi iki güne doğumum gerçekleşecek özel kliniğe gidiyorum doktorum dan çok memnunum bu hafta hastane işini konuştuk. Çengelköy medivia hastanesi ni söyledi bu hastane hakkında bilgisi olan var mı netteki yorumları çok hoş değil açıkçası sizlerden bilgisi olanlarin yorumlarını çok merak ediyorum 😯😯😯
nazldemr Yigitinannesi merhaba canım daha önce oraya gidiyordum bırakdım daha önce bu hastaneyle alakalı yorumlarımız olmuştu profilimden okuyabilirsin