9 haftaya girdim yeni bu ikinci gebeliğim şuan oğlum 3 yaşında hep bir kardeşi olsun birlikte buyusunler diye diye gebe kaldım ama çok pişmanım çok zor geçiyor bulantı kusma ağız kuruluğu burun tıkanıklığı halsizlik evden eşten her şeyden soğuma psikolojik tarafı ayrı offf çok zor yaa napacam bilmiyorum