Kızlar selam akşamdan beri gaz sancısı gibi şiddetli karın ağrısı çekiyorum. İkindi gibi görümcem tatlı yapmıştı onu yedim margarin kullanmış sanırım. Ağrıyla birlikte sonradan afedersiniz ishal başladı. Bunu nasıl yorumlarsınız acile gitmeli miyim? Zehirlenmiş olmaktan ya da bebeği de bi şekilde etkilemekten korkuyorum. Bu arada 31+4 teyim.