Yarenasel Kizlar ben pazartesi ikili tarama vermiştim sonuc cikmis hastaneyi aradim burya gelip doktorunuza gosterin dediler ama doktorum bana e nabizdan sonuc cikinca bana wp dan yaz dedi simdi ben ne yapmaliyim
Zelis_ozdrgn Yarenasel bak canım e nabıza çıkmışsa doktoruna yaz sonra sonuçları için git doktorunla konuş öğren
Ecem_P Yarenasel Hastanede sadece sonucu doktor görüntüleyebiliyor o yüzden siz doktorunuza yazın direkt o baksın
Yarenasel Ecem_P ya açıkçası doktora tekrardan gitmek istiyorum kasiklarimda ağrıyor progestani biraktirdi bana biraktigimdan beri kasiklarim ağrıyor onun icinde gidyim gitmisken sonucuda gostermek mantikli geldi suan
Zelis_ozdrgn Yarenasel yok canım değer için doktoruna gitmen lazım sadece açıklanmış mı bak açıklanmışsa direk doktoruna git pazartesi zaten senin anlicağın bişi deil doktorun değerlendirmesi lazım sonucu
Yarenasel Zelis_ozdrgn gidicem sanirim aynen zaten 10 günlük muayne hakkim da var kizarmi acaba gidiyorum diye
Zelis_ozdrgn Yarenasel niye kızsın ya ne saçmalık böyle çekinerek mi gidiyorsunuz hep bence doktoru değiştirin