Pazartesi günü sezaryene giriyorum inşallah kızlar süreç bayağı hızlı geçti son haftalar dışında. Rabbim isteyen herkese nasip etsin pazartesi kucağıma alırım inşallah ikizlerimi tabi ki yazarım sizlere🌼 Birde şeyi soracağım sarı akıntı fazlalaştı sizce normal 38+2 oluyoruz yarın