Komşu teyzeyle konuşurken 2 yaşındaki oğlumun büyürken kemik ağrıları olduğunda eklemlerine zeytinyağını bol bol sürüp masaj yapmamı söyledi. Acayip boy uzatıyormuş. Normalde umursamazdım ama 10 yaşında kız bir torunu var. Kız 10 yaşında 162 boyunda. Doktoru 180 üzeri olacağını söylemiş. Duyunca şok olmuştum. Genetik olarak anne babası da çok uzun boylu da değil. Acaba doğru mu merak ediyorum