Eyllullu bymiraymom ben de o civarda hissetmeye başlamıştım emin olamamıştım sonra iyice hissedince onlar da hareketmis onu anladım, zayıf olduğun için erken hissettin muhtemelenn, sağlıkla gelsin 🥰
Nuraysssc bymiraymom çevremdekiler 10. Haftadan başladı bebek hareketlerini hissediyormusun diye :) 16.Haftada hissetmeye başladım ben pıt pıt gibi değişik tarifi olmayan birşey ☺️
bymiraymom Nuraysssc evet benimkiler de öyle😅 hatta nasıl ya nasıl hissetmiyorsun hissetmen lazımdı falan diyip kendimi sorgulatmışlardı bana😅😅
nilsumm bymiraymom Evet olabilir bebek hareketi çünkü benim bebeğim hareket edince karnım titriyor gibi pıt pıt ses geliyor🥹
HavvaM0806_ bymiraymom ilk gebelik icinse çok erken benim 2.gebeligim 19 haftada net hissettim sizin soyledigimiz belirtileride 18. haftada hissettim
bet-ul bymiraymom Erkek erken tekme atar güçlü atar dediler hep bana öyle de oldu.dedim acaba erkek mi sizinki de güçlü😁 Sağlıkla gelsin ilk adımlarını da gör maşallah annesi ❤️
Bulutlarda bymiraymom bizde 16+4 olduk geçen hafta 3 gün üst üste aynı şeyleri yaşadım. Bide dün çikolatalı bir tatlı yemiştik yarım saat sonra pıt pıt bir şeyler attı. Bide bu tam doktorun ultrasonla baktığı yerde oluyor bana bebek gibi geliyor ya🤭🤭