Betusy valla herkes abrtiyor canm yasamadim sadece ilk ayagi kaltigin an agri oluyor bunuda herkes bilir yani onun disinda ben eve geldim hep ayaktaydim yaz sicaginda ve oglumu kendim kucaklayip kendim emzirdim hep yani bazilari abartyor kotu bi zorlugu yok sezeryanin normaldede dikis var oturamiyorsun belki 1 gjn belki 2 gun sanci cekiyorsun yani iki taraftada elbetteki zorluklari var allah guc verir sana 🤩🤗