Merhaba hanımlar bana bi yardımcı olur musunuz ilk kez başıma geliyor şimdi benim 9 ağustos adetimin ilk günü 14 ağustos son günü 11 12 13 14 ağustos da doktorun adet düzensizliği için verdiği doğum kontrol hapını kullandım 15 ve 16 ağustos da da ilişki oldu 15 inde peçeteye silince gelen ince bi kan gördüm kıl gibi bugün tekrar ilişki oldu ve yarım saat süren kasık ağrım ve yine peçeteye silince gelen kanamam oldu neden böyle olmuş olabilir acaba