Eren1 Kızlar bır beş gün önce karnımda aşırı şişlik ödem oldu kasıklarımda ağrı var suan terlıyorum hafif ne belirtisidir acaba
Deletedmom_297 Eren1 herşey olabilir belirti arama canım belirtim hiç yoktu adet bekledim pet taktım aşmanıa pozitif aldım hiç belirtim yoktu belirti ararsan stes olursun
Eren1 Deletedmom_297 nefesim inan batıyor gibi kasıklarım uzandım suan hafifledi korunmadımda ama bır hafta oldu yenı hemen belirti göstermez diye düşünüyorumda üç ay olcak kürtaj oldum düşükten belkı daha rahmım tam iyleşememiişte ondan belirtileri erken hıssedıyor olabılırım