yagmurrrra Kızlar 18 gün geçti regl olmadım geçen hafta gebelik testi yaptım evde negatif çıktı bu durum nedir yaşayan varmı? Normal mi bu kadar gecikmesi akıntımda var
Turaned yagmurrrra hayir canim normel 1hafta gecikme olur ama 1hatfani gectimi gebelik yoksa bi doktora git kadin doguma
melmih12 yagmurrrra ay canım aynı bende öyleyim. Sat 30 haziran hala olmadım. 2 kez kan verdim negatif.
Aleyna_Muzaffer yagmurrrra benim eltimde öyleydi canım , adeti düzensiz oluyordu sonra olmadı biz gebe sandık kadın doğuma gittikki rahminde kis çıktı birde patlamış yani şuan gözetim altında ihmal etme git yani önemli konular
ylnydgd 40 günü aşması normal değil. Sağlıklı da değil rahim duvarı kalınlaşmaya başlar. Hemen doktora gitmelisiniz gebelik yoksa adet söktürücü verir
yagmurrrra ylnydgd Ara sıra elektrik çarpması gibi kramplar giriyor anlayamadım.. Gidicem en yakın zamanda
yagmurrrra Turaned kanda gebelik baktırmadım daha önce bi kan testleri yaptırayım sonra gidicem yakın zamanda şiştim iyicr hastalanmadım diye
ylnydgd yagmurrrra sağlık ocağında beta baktırıp negatifse de pozitifse de hastaneye gitmek en kısa yöntem olur. Çok uzun zaman bekleme rahim yumurtalık hassas organ.
yagmurrrra ylnydgd Hep oldum olcam diye bekledim akıntımda var ama bir türlü olmadım gidip hafta içi hemen kan vericem sonrada doktoruma gidicem ilk defa yaşıyorum bu durumu