babymom2026 ben yiyorum hiç kısıtlamadım çikolata cips konusunda biraz yemeyle bir şey olmaz çünkü sağlıklı şeyler de yiyorum arada da cips vs olabilir çünkü yemesem aklımda kalır belki başka şeyler yiyerek bastırmaya çalışırım ve çok yerim çok yemektense böylesi daha mantıklı geliyor bana