Yasek Benim de 20 😇 Bugün muayene olduk en az bir haftası daha var dedi ama ben bi on beş gün daha kalsın istiyorum , bakalım sağlıkla gelsin tüüüüm bebişlerimiz ❤️
Aleyzeee Yasek amin amin aşkım evet aslında ne kadar kalırsa anne karnında o kadar iyi diyorlar aynı zamanda benin doktorum da o yüzden 39. Haftamda sezeryanla almak istedi
Zeynep0742 Aleyzeee benimde 18😊 içim içime sığmıyor heyecandan 💗 bazen hemen doğsun diyorum sancılar yüzünden,bazen daha gelmesin diyorum varlığına o kadar alıştım ki bilmiyorum doğumdan sonra nasıl olcak😄
Aleyzeee Zeynep0742 ay evet sıcaktan bunaldım haraket edemez oldum uyuyamaz oldum hem doğsun biran önce artık diyorum sonra yok yok kalsın ne kadar kalırsa o kadar kar diyorum 😂
Zeynep0742 Aleyzeee uyku zaten haram oldu😄 bugün hep oturdum uzanamadim bile vura vura kaldırdı hep resmen yatma diyor 😄
Trky Son 22 benim ama o kadar sert vuruyor kı böbreklerim cıkıyo sanıyorum sanki dokunsam alttan el sallayacak bana😀 oyle bir durtüyorkı😟😟gece uyku sıfır sert karnım ⅘