kub_ra90
İlk gebeligimde gece 1de lahmacun kokusuna uyanmıştım. Ama o saatte firinlar falan da açık değildi tabi. Bir de Instagram’da birisi ıslak kek yapip paylaşmıştı. Csnim çekmişti, rüyamda gördüm. Onu tam yiyecekken uyanmıştım. Ama benim resmen elim ayağım titriyordu o anda yemeliydim, hissiyatım bu oldu. Eşim marketten aldı bir ıslak kek. O şekilde bastırdım. Siz uyandığınizda ne hissediyorsunuz? Bence o daha önemli. Asermek öyle canım çekti demek değil bence.