Prensannesi111 Kızlar adetim 16 sıydı hala gelen giden yok. Test yaptım çıkmadı, kasıklarım çok ağrıyor sizce napmalıyım? Test için erken mi daha
Deletedmom_297 Prensannesi111 geç döllenöe olabilir canım benimde akşam 5 te yaptığımda çıkmadı gece 12 de yaptığımda çıkmıştı aynı test aynı marka hatta geçen ay 16 temmuzda 😂❤️