iirrem bu değer fazla çalıştığında çıkıyor. Ben hamile değilim fakat benimde değerim 0.00 ilaç kullanıyorum 2 adet. Tabi benim genetik olan bi durum ve uzun bi tedavi süreci var 1,5 2 sene gibi.. hamilelikte önemli troid. Düşük yada yüksek olması beklenmez. Böyle durumlarda ilaç kullanılıyor. Doktorum hamilelik durumunda yine ilaç kullanacaksın ama düşük dozda olur demişti. Ama hamile kalmayı önermedi ilaç kullanımı olacağından. Doktora gidin mutlaka.