Öncelikle başınız sağ olsun
Ben de 2 hafta önce 15 haftalık bebeğimin kalbinin ve gelişiminin durması nedeniyle düşük yaptırıldım. Yavrumu çok özlüyorum
Ben de sizin gibi hemen regl olup hamile olmak istiyorum, hatta sabırsızlanıyorum.
Bugün ameliyat sonrası kontörele gittim. Doktor genetik test yaptırmamı 2-3 ay sonra gebelik düşünmem gerektiğini söyledi. Patoloji sonucum da normal çıktı.
Size doktorunuz ne dedi , genetik test yaptıracak mısınız