mavikelebek3 35Hatice bütün sıcakları çekip eylülde doğurmak herkes doğum sonrası zorluğu konuşuyor ama bu koca gobeklerle sıcakları çekmek cok zordu
bulutcukk_18 Kızlar bende 36 haftadayım vajinama doğru sanki elektrik çarpması gibi garp bir hissiyat oluyor yaşıyor musunuz bu durumu
AysuPolat bulutcukk_18 36 ya girmeye 1 gün kala altta hissetmeye başladım ben ve bi sancı acı giriyor arada ve çok sertleşiyor karnım önde yumruk gibi oluyor kasılıyor bebek anlamadım karın kasılmalarım arttı
mavikelebek3 bulutcukk_18 benim tuvalete sıkışınca geceleri oluyor kalkınca yürümek için biraz bekliyorum doğuruyorm sanıyorum ama doğum sancisinin daha felaket olduğunu öğrendiğim den beri acaba doğuruyor muyum demiyorum 35. Haftada sancılar başlayınca attım o korkuyu
mavikelebek3 Sahide1997 hayır devlete gidiyorm ben sağlık sorunumdan dolayı sezeryan istediğimi söyledim ama cok erken dedi tarih vermedi perşembe tekrar gidicem 37. Haftaya 1 gun kalacak verir diye düşünüyorum artık