kızlar malum normal doğum olcaklar doğum ne zaman bilmiyor, anneme genital bölgemi nasıl alcam o an dediğimde merak etme hemem doğurmıyosun vaktin olur almaya dedi ama korkuyorum tam almadan gitmek zorunda kalırsam diye. şuan 37 yim 36 da almıştım bide 38 de almayı düsünüyorum insallah. bu sekilde yaşayan yada tavsiye vercek varmı :)